Monday, June 6, 2011

bersambung.....

Sambung citaa....

ni la ak nk smbung cite y trsekat2 tu haa...daa dpt dh gmbaq y xda tu...hehe....jom mai pakat tengok naa...(aishh tgeliat lidah ak ckp lagu ni..)





uh2 laa muke aku tu dah 'sebek' molek dah haa..penat dah duk senyum spnjng hari..huhu..By the way,haa ni la mereka2 yang aku mksudkn tu haa.....kanan my lovely mom a.k.a ma..huhu...and kiri plak my mom in law to bee...hehe....diorng nie sweet la sesangat....keje keras laa tuk mjlis ni...ma aku jemput sana jemput cni haa....mom in law plak ajak ramai2 haa rombongannye..kalau boleh satu kampung nak ajak..hehhehe kesahnye ek mak...








ni upacara menyarungkan cincin...woww tekejut gak aku tengok cincin yang besaw + longgaw mom in law to bee aku sarungkan haa....hehehe thanks la sgt ye mak...
haaa yang kt belakang tu..jd backdrop tu..alaa yang duk 'sengeh2' tu haa....tu la bapak a.k.a abah aku..hehe Muhamad Zin Ahmad....alalaaa comeii sengih memanjang die haa..huhuhuuu =D








urmm yang ni xtaw nme die...huhu sory ye aunty...aku pggil die makcik cantek..haa vogue gitu..emmm abah aku duk jengok2 lg tu haa....suke sangat la duk menjengok..aissshhh hehehe..jangan marah ye bah...
love u 2 3 4...=D





so sekian je laa edisi story mory pasal 'bertunangnye aku'...dengan jejaka dari Bukit Kepong,Muar ni yer...
Doakan lah kami panjang jodoh,bahagia dan aman hingga akhir hayat and kehidupan selepasnye yer...
Amin ya Rabbalalamin...<3 (^-^)

No comments: